23.8.2006- jsme připluli v noci k ostrovu ILE DAUVESANT. Při přeplavbě z Anglie nás před nocí zastihla bouře, kdy vítr dosahoval 35uzlů. Naštěstí jsme stačili včas zrefovat, takže Sněhurka vše zvládla bez problému. Asi po půl hodině se přihnala druhá bouře, to jsme již plachty stáhli úplně. Dobře jsme udělali, neboť tentokrát přišel vítr o síle 45 uzlů. Okamžitě jsme změnili kurs a pouze na stežeň a lanoví jsme uháněli po větru. Naštěstí po 20 min. se vítr uklidňoval, takže jsme mohli pokračovat naším kursem na plachty.
24.8.2006- jsme přepluli do BRESTU v BRETANI. Toto město je známé svoji vojenskou námořní základnou a již při příjezdu do zálivu jsou vidět na okolních útesech bunkry z 2.světové války. V samotném městě stoji za prohlídku stará námořní pevnost, jinak nás BREST nijak nenadchl. Spíše nám svoji moderně šedivou architekturou připomínal totalitní časy.
26.8.2006 - ráno vyplouváme na přeplavbu BISKAJSKÉHO ZÁLIVU. Podle předpovědi má foukat severozápadní vítr do 15uzlů. Což je pro nás ideální situace. Tento stav však vydržel pouze dopoledne, pak se vítr stáčel na západní a začal slábnout. Z tohoto důvodu jsme jeli na středoboční vítr a tím jsme značně zpomalili. V noci kolem 3hod. vítr přestal úplně, takže jsme museli 30NM motorovat. Pak se rozfoukal východní vítr, který nás unášel dál k cíli. Odpoledne se stočil znovu na západní a začal sílit. V noci již foukalo 20uzlů a byla děsivá tma. Ráno se pak vítr otáčí na jihozápad, tedy přesně proti. Přichází vítr 25-28 uzlů a protože jsme již dost unavení, tak odmítám křižovat a jedu na motor. Naštěstí však po 3 hodinách se vítr otáčí zpět k západu a začíná svítit sluníčko. Je vidět, že se již blížíme ke španělským břehům. V 19 hod se vyvazujeme v marině VIVEIRO a jsme šťastní, že to máme za sebou. Celkem jsme za 60 hod upluli 381 mil. Bylo to dlouhé a vyčerpávající.